Кошик
17113 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (95) 949-16-65
+380 (67) 960-95-95
Fardous
Кошик

Повернення та обмін

Повернення та обмін

Повернення та обмін

 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

 

Терміни повернення та обміну

 

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

 

Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей тощо) 

- товар упакований і повністю збережено фабричну упаковку

- збережено всі ярлики та заводське маркування 

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості

 

 

 

Умови повернення та обміну 

 

Статтею 9 чинного Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовували та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Виняток: Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).

Доставку в разі повернення товару належної якості оплачує покупець.

Доставку в разі повернення товару неналежної якості оплачує продавець.

Якщо у вас виникли додаткові запитання щодо повернення або обміну товарів, Ви можете їх задати зателефонувавши за телефонами, зазначеними в контактах, або написати нам на пошту galorway.customers@gmail.com

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості.

 

 

 

Гарантія

 

Повернення товару за гарантією.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар за гарантією.

Зателефонувати менеджеру і попередити про повернення.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner