Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- прохання ОБОВ'ЯЗКОВО повідомляти по телефону або СМС-кою Прізвище платника ЧАС оплати!!!!! Без повідомлення про платіж замовлення зберігається в режимі очікування або може бути скасований після закінчення строку резервування. Після надіслання Вашого товару номер посилки відправляємо на Е-МЕЙЛ після 19:00 год. Мінімальна сума замовлення - 100 грн.
- Складання замовлення і відправлення: упродовж 3 робочих днів після надходження оплати (крім суботи та неділі). Посилки пакуємо тільки в коробки Нової пошти! (своїх коробок немає) Умови страховки: всі посилки дорожче 200 грн оцінюються в повну вартість. Якщо Ви бажаєте застрахувати свій вантаж по меншій вартості, будь ласка, повідомте про це менеджера при замовленні, але в такому випадку всю відповідальність за втрати/знищення/псування товару при доставці покупець бере на себе. Посилки зберігаються у відділенні одержувача 7 днів після прибуття, після чого повертаються відправнику. Якщо ви бажаєте продовжити термін зберігання вашої посилки у відділенні - повідомте про це менеджера.
- Складання замовлення та відправлення: протягом 3 робочих днів після надходження оплати (крім суботи та неділі). Доставка здійснюється по території України згідно з тарифами Укрпошти.
Способи оплати
- З вами зв'яжеться менеджер, щоб повідомити реквізити. Якщо ми вам не додзвонилися, перевірте свій е-mail: Вам прийде сповіщення або СМС на телефон. Якщо проводите платіж не в день замовлення, прохання уточнювати наявність товару на момент оплати! Зверніть увагу, що банк бере комісію за перерахування грошей
- З вами зв'яжеться менеджер, щоб повідомити реквізити. Якщо ми вам не додзвонилися, перевірте свій е-mail: Вам прийде сповіщення або СМС на телефон. Якщо проводите платіж не в день замовлення, прохання уточнювати наявність товару на момент оплати! Зверніть увагу, що банк бере комісію за перерахування грошей
Гарантія:
Повернення або обмін:
на підставі ст.8; ст9 Закону України "Про захист прав споживача"
ПРАВІЛА повернення товару належної якості (т.е. Вам не сподобалося, не надійшла модель, колір або просто передумали): збережена цілісність товару, заводське паковання, бирки, наклейки тощо., немає слідів користування або механічних пошкоджень; ЛІСТ із зазначенням номера замовлення (!) і причина повернення. Оплачує — ПОКУПувач!
Повернення "ненадійної якості" (брак, не та модель, колір та ін.): Попередньо відправте фото на ємейл компанії. Після узгодження з менеджером, відправте на зазначену їм адресу, також вклавши ЛІСТ із номером замовлення та ПРИЧИНОВНОю поверненню. Прощання паковання оформляти адекватно товару (зубну щітку в коробці на 10 кг кур'єр забирати НЕ БУДЕ!), паковання недбало типу пакета з АТБ і товар прийде пошкоджений — кур'єр ТОЖЕ забирати не буде. У такому разі посилка повернеться до Вас назад у тому ж вигляді, у якому Ви її відіслали. Повернення браку: завдяки магазину!
Благодарим за розуміння!
на підставі ст.8; ст9 Закону України "Про захист прав споживача"
ПРАВІЛА повернення товару належної якості (т.е. Вам не сподобалося, не надійшла модель, колір або просто передумали): збережена цілісність товару, заводське паковання, бирки, наклейки тощо., немає слідів користування або механічних пошкоджень; ЛІСТ із зазначенням номера замовлення (!) і причина повернення. Оплачує — ПОКУПувач!
Повернення "ненадійної якості" (брак, не та модель, колір та ін.): Попередньо відправте фото на ємейл компанії. Після узгодження з менеджером, відправте на зазначену їм адресу, також вклавши ЛІСТ із номером замовлення та ПРИЧИНОВНОю поверненню. Прощання паковання оформляти адекватно товару (зубну щітку в коробці на 10 кг кур'єр забирати НЕ БУДЕ!), паковання недбало типу пакета з АТБ і товар прийде пошкоджений — кур'єр ТОЖЕ забирати не буде. У такому разі посилка повернеться до Вас назад у тому ж вигляді, у якому Ви її відіслали. Повернення браку: завдяки магазину!
Благодарим за розуміння!